FAQs
POLAKO.
Da li primate kartice?
Da. Sve naše proizvode i usluge možete platiti koristeći Vašu VISA, MasterCard, Maestro, America Express, UnionPay ili DinaCard platnu karticu. Bezkontaktno ili telefonom.
Da li je moguće virmansko plaćanje za firme?
Da. Sve naše proizvode i usluge možete platiti i virmanski. Za online porudžbine potrebno je da izaberete način plaćanja virmanski. Nakon što vaša uplata bude registrovana (uobičajeno sledećeg radnog dana), vaša roba sa pripadajućim računom će biti poslata na adresu koju ste naveli.
Kako da nas pronađete?
POLAKO. se nalazi na donjem Dorćolu u donjem delu Dobračine ulice na broju 59B, između ulica Gundulićev venac i Dunavske. U blizini su Prva beogradska gimnazija, Muzej nauke i tehnike, Auto kuća Kompresor... Pogledajte mapu
Da li u vašem prostoru postoji toalet?
Da. POLAKO.INSTAURANT i POLAKO.LAB imaju odvojene, nezavisne toalete koje mogu koristiti naši gosti.
Da li posedujete parking?
Ne posedujemo sopstveni parking. Parking je moguć na ulici (III zona) i na parkingu DORĆOL PLATZ-a.
Imate li besplatan WiFi?
Da. U prostorima POLAKO.INSTAURANT i POLAKO.LAB je obezbeđena brza i besplatna WiFi internet veza.
Da li je prostor klimatizovan?
Da. Svi POLAKO. prostori su klimatizovani.
STORE
Da li mogu da poručim POLAKO.STORE dostavu u Beogradu?
Da. POLAKO. proizvode možete poručiti direktno na našoj internet prodavnici ili preko aplikacija Wolt i Glovo.
Koliki je rok trajanja vaših proizvoda?
Rok trajanja varira u zavisnosti od načina obrade hrane. Svi naši proizvodi su bez konzervansa i pakuju se ručno. Naša je preporuka da se proizvodi koriste odmah nakon kupovine a najkasnije do datuma koji je naznačen na svakom proizvodu pod oznakom "Najbolje upotrebiti do:"
Kakvu ambalažu koristite?
Koristimo ekološki potpuno prihvatljivu ambalažu. Većina proizvoda je spakovana u staklene tegle sa aluminijumskim poklopcem. Delikatesi, koji se ručno seku tek nakon porudžbine, se pakuju u eko kutije.
Na koji način pripremate i pakujete hranu?
Sva POLAKO. jela su pripremana na tradicionalan način. Pakuju se, dok su još vruća, u vrele sterilisane staklene tegle a zatim pasterizuju.
INSTAURANT
Kako da rezervišem sto?
Rezervaciju možete izvršiti ili telefonom na broj 069/52-10-405. ili putem elektronske pošte na adresi info@polako.rs. Molimo da navedete tačan datum, vreme i broj osoba za koji vam je potrebna rezervacija.
Da li je u prostoru dozvoljeno pušenje?
Ne. U prostoru POLAKO.INSTAURANT je zabranjeno pušenje. Ukoliko vam je potreban prostor za grupe, pušenje je dozvoljeno u delu prostora POLAKO.LAB. Molimo da nas kontaktirate za detalje.
Da li hranu poslužuju konobari?
Ne. Usluga je na bazi samoposluženja sa prodajnog pulta čime se vreme čekanja od porudžbine do serviranja svodi na minimum.
Ima li restoran pristup osobama s invaliditetom?
Ne. POLAKO.INSTAURANT je uzdignut dva stepenika u odnosu na visinu ulice.
LAB
Da li je u prostoru moguća organizacija privatnih proslava?
Da. Molimo da nas kotaktirate ili telefonom na broj 069/52-10-405. ili putem elektronske pošte na adresi info@polako.rs. Molimo da navedete tačan datum, vreme i broj osoba kao i razlog za koji vam je potreban prostor.
Da li je u prostoru dozvoljeno spremanje hrane?
Da. POLAKO.LAB je opremljen savremenom kuhinjom sa svim potrebnim aparatima, vinskim frižiderom i velikim pokretnim radnim ostrvom koji možete koristiti za spremanje ili kunzumiranje hrane. Moguća je i upotreba zidanog ložišta sa spremanje hrane u kotliću. Bez obzira da li želite da donesete i na licu mesta spremate svoju hranu i piće ili da angažujete naš iskusni ketering tim stojimo vam na raspolaganju.
Može li se koristiti i spoljni prostor?
Da. Postoji mogućnost upotrebe dodatnog (spoljnog) prostora neposredno uz LAB do strane sa velikim kliznim staklenim vratima prema DORĆOL PLATZ-u.
Može li se prostor preurediti?
Da. Prostor je moguće prilagoditi vašim potrebama. Sva oprema sem kuhinje, velike drvene klupe i zidanog ložišta, je mobilna i može se prerasporediti ili izneti iz prostora.